با سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران عرض کنم موتور همه چیش اوکیه روغن سوزی و روغن ریزی ندارد موتوری بی صدا فقط و فقط یه خرج خیلی کوچیک داره خداییش موتورای خوبین هم از نظر شتاب هم از نظر این که هر چقدر بار بزنی بهش ببری اخ نمیگه مدارکش کامله.فقط دوماه هست بیمه نداره چون پولش فراهم نبوده معاوضه هم میکنم با ایرانی ۱۲۵ در رنج قیمتی خودش با تشکر از برنامه فوری.
موتورcgl150رهرو
دسته بندی موتورسیکلت
کد آگهی : 2351006
| قیمت | توافقی |
| سال تولید | 1392-2013 |
| استان | تهران |
| شهر | تهران |
| محله | اتابک |
