فرفره انفجاری فلزی تیغه فلزی شانسی درآوردم یکیشو جعبه داره بسته ای ۳۰۰ تومن هست ولی من بسته ای ۲۵۰ میدم نو نو هست یک بار بیشتر استفاده نشده چون کسی نیست باهام بازی کنه باهاش بازی نمیکنم دوتاش باهم میشه ۵۰۰ اگر دوتاشو با هم بخاید تخفیف جزئی هم میدم با دو دسته شمشیری