سلام من چون به پولش نیاز دارم می خوام بفروشم وگر نه تبلت بسیار عالی هست .
کار نکردم باهاش . تازه خریدم .
نام تبلت لنوو .Lenovo
دوربین عالی . 4G
داشتن قاب گوشی و شاژر اصل خود تبلت .
جهت هماهنگی از ساعت ۱ تا ۵ فقط زنگ . اگر با قیمت کنار امدین زنگ بزنین . با تشکر .
